venerdì 4 maggio 2012

I love Shopping



Today I finally decided to create this new section in my blog to show you my purchases and know what you think!
In fact I am often taken by an uncontrollable desire to go shopping and nothing can stop me..... unfortunately for my wallet! ;) 
So here's my creazy purchases: 



Oggi mi sono finalmente decisa a creare questa nuovissima rubrica sul mio blog per potervi mostrare giorno per giorno i miei nuovi acquisti e sapere cosa ne pensate!  
Infatti spesso vengo presa da un irrefrenabile voglia di shopping e niente e nessuno riesce a fermarmi... con grande dispiacere per il mio portafogli! ;)
Quindi ecco i miei folli acquisti:









H&M light blue top
C&A rings

Kisses

Michela 

7 commenti:

  1. Lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    RispondiElimina
  2. Hi dear, your blog is really amazing! Fascinating posts! I just love it and I'm following! I hope you'll visit me and follow mine too.

    Kisses,
    Anny Mart, blogger from Russia
    www.annymart.ru

    RispondiElimina
  3. anch'io ho comprato la stessa maglia..
    da me c'è un nuovo post..
    ti va di seguirci a vicenda??
    un baciO!

    RispondiElimina
  4. wow, amazing, especially ring
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    RispondiElimina
  5. lovely rings, wanna have them too :)

    RispondiElimina

Thanks for all your comments! I'm always happy to hear your opinion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...